برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی فروش با حضور دکتر هرمز مهرانی در واحد رامسر

کد خبر: 291 تاریخ انتشار: 1396/10/9
با همت مرکز آموزش های کاربردی و تخصصی کوتاه مدت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر کارگاه آموزشی بازاریابی فروش به مدت دو روز در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.
image

با همت مرکز آموزش های کاربردی و تخصصی کوتاه مدت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر کارگاه آموزشی بازاریابی فروش به مدت دو روز در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی اساتید، دانشجویان رشته های مدیریت بازرگانی و اجرایی، مدیران برخی واحدها و بنگاه های اقتصادی شهرستان های تنکابن و رامسر حضور داشتند. دکتر هرمز مهرانی عضو هیأت علمی دانشگاه، عضو هیات مدیره اتاق بازاریابی ایران و از مدرسان برجسته رشته مدیریت بازرگانی پیرامون دو مقوله بازاریابی و فروش آموزش های لازم را ارائه کرد.

 مهرانی با توجه به اهمیت اقتصاد مقاومتی و جایگاه رشد اقتصادی در جامعه، به استراتژی های بازاریابی اشاره کرده و افزود: بازاریابی مبحثی است استراتژیک برای تولید کالاها و خدمات متناسب با نیاز مشتریان،  قیمت گذاری،  طراحی و تدوین کانالهای توزیع و در نهایت ارتباط و تبلیغات به مشتریان و این مباحث استراتژیک، مربوط به حوزه تصمیم گیری مدیران ارشد سازمان مانند مدیران عامل، مدیران تولید. مالی و.... می باشد.

 وی با اشاره به اینکه مبحث فروش یک موضوع تاکتیکی و اجرایی محسوب می‌شود گفت: فروشنده­ گان بازارهای داخلی و خارجی لازمست ضمن آشنایی با ویژگیهای شخصیتی یک فروشنده، علم و هنر ترغیب مشتریان، تکنیک های مشتری یابی، برنامه ریزی ملاقات های فروش، بیان مطالب فروش،  پاسخگویی به ایراد هاو اعتراض های مشتریان، ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان را با استفاده از روشهای علمی و صحیح فرا گرفته و در عمل اجرایی نمایند.

مهرانی افزود: شرکت ها و سازمان های تولیدی و خدماتی در تمام فرایند ها، نیازها و خواسته های مشتریان را مورد توجه قرار داده و با ارزش آفرینی برای مشتریان در برابر برند های خارجی بصورت مثبت عمل کرده و مانع از واگذاری سهم بازار به رقبای خارجی شوند. و گفت: در این راستا  اگر قصورشود باعث تضعیف اقتصاد ملی و آسیب رساندن به اشتغال و درآمد مردم خواهد شد.

دکتر مهرانی در این کارگاه آموزشی یکی از مهمترین دلایل تعطیلی واحدهای صنعتی را رقابت پذیر نبودن محصولات و عدم توجه به نیاز ها و خواسته های مشتریان عنوان کرد.

image
image
image
image
image
image
image
برچسب‌ها : بازاریابی - بازاریابی فروش - دکتر هرمز مهرانی - مدیریت بازرگانی

ارسال به دوستان نسخه چاپی


Skip Navigation Links.
نظرات بینندگان
نام :
  پست الکترونیک :
نظر :


    عضویت در خبرنامه

    آمار بازدید       امروز: 1449    ديروز: 1376    اين ماه: 30762    تاکنون : 750206